Perlis negeri ketenangan dan kedamaian #1  

Posted by Unknown

Maahi requested me to post some of the pictures from our last trip to Perlis, so here are some of them.

Gua Kelam 2 (baru dibuka kepada pengunjung)

IMG_6702

Sementara menanti train yang akan bawa masuk ke dalam gua

IMG_6698

Ini dia pintu gua kelam 2

IMG_6739

Bergambar di hall yang pertama

IMG_6754

Salah satu dinding2 gua yang unik

IMG_6762

Sampai di penghujung jalan, menembusi kawasan Gua Kelam 1

Siapa yang nak pi peghelih boleh singgah mai..

6 comments

x tau pulak kata ada gua kelam 2..Mcm best ja..
kena p nih..

xbest sangat pn...tapi bleh la...

gua kelan br kn renovate aritu..kt situ ade 'mutant' mcm abg syafiq che ani cite mse kite form 1..huhu

i was buying that crap..malu btol...

ada mutant apa?mcm cerita seram ja...

boleh tahan la seram kena tipu,..it is said that our gov ade special research center kat sempadan perlis thai, sekali mutant dalam tu mcm predator,..terlepas..pastu dah bunuh banyak org tp kerajaan xberani nak umum,..

punya nak bagi suspens mutant tu ada kat gua kelam,..ceh ana pny pecaya kejap pastu nasib baik waras menguasai diri semula

Post a Comment